کانون آنی‌بین

  • ۰
  • ۰

چگونه یک تیزر تبلیغاتی بسازیم؟

نحوه استفاده از الگو های از پیش ساخته شده را پیدا کنید. تا بتوانید به راحتی در مورد رویداد بعدی خود دست پر باشید.

اگر می خواهید برای یک تیزر تبلیغاتی برای رویداد خود بسازید، باید به نکاتی توجه کنید. یک ویدیو تبلیغاتی رویداد می تواند در مورد آنچه قرار هست اتفاق بیوفتد، نشان داده شود. به عنوان مثال، یک تیزر تبلیغاتی می تواند حتی روی زندگی افراد تاثیر بگذارد و می تواند افراد را به راه های مختلف سوق دهد. اگر شما هم مستندی راجع به Fyre را دیده باشید، که در مورد سبک زندگی ناموفق در سال 2017 ساخته شده بود. اعتیاد به مواد موخدر را در آن جشنواره بالا برد و همین باعث شد این به عنوان تجربه ای مجلل و عجیب قلمداد شود.

مشتریان و مخاطبین نسبت به محصولات حس کنجکاوی خواهند داشت. آنها برای اینکه بخواهند خدمات و کالایی را مصرف کنند، باید این موضوع برایشان روشن شود که پیام آن محصول چیست و چه هدفی باعث مصرف آن می شود؟  در اینجا یک تیزر تبلیغاتی مناسب می تواند همراه با یک سناریو خلاقانه و حرفه ای ساخته شده و پیام محصول را در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان و مخاطبین، انتقال دهد. موسسه طلوع فیلم جزو شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی می باشد که با انتخاب فیلمنامه و بازیگران مناسب و همچنین با پیشرفته ترین ابزارهای تولید و مونتاژ، تیزر و کلیپ تبلیغاتی خود را در سه مرحله پیش تولید، تولید و مونتاژ با دقت بالا و با استراتژی قابل قبولی اتخاذ می نماید.

اگر Fyre را ندیده اید، ما تحقیقی راجع به آن انجام داده ایم که در زیر برای شما آورده شده است.

امیدواریم رویداد شما بسیار بهتر از این رویداد برنامه ریزی شده باشد. اما حماقت Fyre مطمئنا یک درس ارزشمند در قدرت باورنکردنی تیزر تبلیغاتی رویداد است. ویدیویی که پرتره ای از رویداد شما را نشان می دهد می تواند به افزایش حضور و ایجاد هیجان کمک کند.

در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که فقط در چند دقیقه می توانید یک تیزر تبلیغاتی برای رویدادتان تهیه کنید. با استفاده از قالب های از پیش ساخته شده، خواهید دید که ساختن آن و ایجاد یک نیمچه فرهنگ چقدر ساده است. در راهنمای ویدیو مارکتینگ ما نکات بیشتری را در مورد داستان گویی برند از طریق ویدیو خواهیم گفت.

 

تیزر تبلیغاتی چیست؟

انجام بازاریابی و تبلیغات توسط ویدیو باعث می شود، تفاوت بین حضور خوب و غافل شدن یا فراموش کردن آن وجود داشته باشد. آگاهی دادن بسیار می تواند حیاتی باشد، و نشان می دهد که شما برای این کار چقدر حرفه ای هستید. بنابراین برای تیزر رویداد چه باید کرد؟

 

یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای شامل سه عنصر زیر هست:

با "ترس از دست دادن" مخاطبانتان بازی کنید. البته با ادعاهای خود و به تصویر کشیدن واقعیت صادق باشید، اما باید جوری به تصویر بکشید که به روشی بازاریابی به حساب بیاید. و به مشتریان بالقوه شما نشان دهد که این کار شما دارای ارزش و شایستگی زیادی هست.

در تیزر تبلیغاتی، رویداد خود را توضیح دهید

از آنجا که شرکت کننده بالقوه شما در حال برنامه ریزی است، می تواند رویداد شما را در برنامه روزانه خود بگنجاند.

 

گزینه پیگیری را به مخاطب بدهید

اگر به دنبال تقویت حضور در رویداد های دیگر نیز هستید، باید مخاطب را تشنه خود نگه دارید. و برای پیگری و آگاه سازی مخاطب لازم هست از اون اطلاعات تماس مثل ایمیل، شماره تماس و موارد اینچنینی بخواهید.

تیزر تبلیغاتی شما می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، ممکن است یک شخصیت در دوربین را مورد ارزیابی قرار دهید و در مورد آن صحبت کنید. یا می توانید از فیلم های رویداد های گذشته خود استفاده کنید، و مردم را برای رویداد جدید دعوت کنید.

 

در هر صورت، ساخت تیزر تبلیغاتی ضروری است. شما می خواهید شرکت کنندگان آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و به صورت ویروسی در بین مردم بپیچد که در نهایت منجربه حضور افراد زیادی در این رویداد می شود.

 

نحوه ساخت یک تیزر تبلیغاتی برای یک رویداد

بنابراین اکنون می دانید که برای رویداد خود باید یک تیزر تبلیغاتی تهیه کنید. موردی که وجود دارد این است که باید بدانید زمان همیشه اهمیت زیادی دارد. ایجاد یک برنامه ریزی جدید به منظور تولید یک فیلم کوتاه تبلیغاتی، آخرین کاری هستش که باید انجام دهید.

وقت گرانبهای خود را صرف کار های بیهوده نکنید، و از ابزار های و افرادی که در کنار شما هستند استفاده کنید، مثلا تدوین فیلم خود را به تدوینگران بسپارید. در عوض شما فقط روی ساخت تیزر تمرکز کنید. تا یک تیزر چند دقیقه ای خوب تحویل مخاطبان دهید.

 

در اینجا نحوه عملکرد Placeit را برای تولید محتوای ویدیویی با کیفیت بالا برای شما آورده ایم:

با انتخاب الگویی متناسب با رویداد شروع کنید. سبک و قالب های مختلفی وجود دارد. شما باید الگویی را انتخاب کنید که فکر می کنید برای رویداد شما مناسب هست و مخاطلب به دنبال آن می باشد.

با انتخاب الگویی متناسب با رویداد خود شروع کنید. سبک های مختلف قالب وجود دارد و شما فقط باید یک جهت کلی را انتخاب کنید که می تواند برای رویداد خاص شما باشد.

برند تجاری خود را مانند پالت رنگ و صورت فونت خود تطبیق دهید.

از تصاویر مربوط به رویداد و فیلم های خود استفاده کنید.

 

ساخت کلیپ تبلیغاتی

همانطور که در بالا گفته شد مهمترین مرحله انتخاب الگویی هست که با فرم رویداد شما مطابقت دارد. بیایید نگاهی به الگوهای Placeit بیندازیم که شما را برای تهیه یک تیزر عالی تنظیم می کند. این گزینه ها با کیفیت بالا ، انرژی بالا و مناسب برای پیشبرد رویداد شما هستند:

 

الگو اینستاگرام برای ساخت ویدیو در یک برنامه فروش برنامه ریزی مهمانی

به عنوان یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی، اینستاگرام یک فضای عالی برای انتشار ویدیو تبلیغاتی شما می باشد. این الگو به شما امکان می دهد ویدیویی عالی را که قبلا در قالب کاملی برای اشتراک گذاری در جدول زمانی اینستاگرام خود قرار دارد ، سفارشی کنید.

 

ساخت تیزر انیمیشنی با قالب های گرافیکی

تیزر های انیمیشنی، دستتان را برای گفتن حرفتان باز می گذارند ولی در عوض سختی های خودشان را دارند. چرا که باید تیم حرفه ای برایشان وقت بگذارد.

 

ایجاد انیمیشن برای دعوت از مخاطبان

آیا می خواهید در ویدیو از مخاطبان دعوت کنید تا کار خاصی را انجام دهند؟ انیمیشن می تواند به شما کمک کند، البته زیر مجموعه انیمیشن یعنی موشن گرافیک می تواند مناسب باشد. همچنین این الگو جذابیت بصری بالایی هم دارد.

ما در این مقاله سعی کردیم مباحث مربوط به ساخت تیزر تبلیغاتی را مطرح کنیم. عموما در تیزر های حرفه ای ترکیبی از فیلمبرداری و موشن گرافیک صورت می گیرد. شرکت طلوع فیلم ( https://tolofilm.com/ ) ایده های خوبی را در این مورد به مشتریان خود ارائه می دهد. که نمونه کارها تیزر تبلیغاتی را نیز در سایت خود دارد.

  • ۹۹/۰۵/۳۱
  • ani been

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی