کانون آنی‌بین

  • ۰
  • ۰

تصویربرداری هوایی یا هلی‌ شات چیست؟

فیلمبرداری هوایی (هلی‌ شات) این امکان را به شما می‌دهد که مکان مورد نظر را از نمای دلخواه به تصویر بکشید و کارگردان فیلم خود باشید. پرنده‌های بلندپرواز کانون آنی‌بین با گذر از خیابان‌ها و جاده‌ها، کارخانه‌ی شما را چشم‌نوازتر از آنچه که چشم‌ قادر به دیدن است در حافظه‌ی خود نقش می‌کند.

این پرنده‌ها تا بلندترین ارتفاعات پرواز می‌کنند، دشت‌‌ها و صحراها را در می‌نوردند و با عبور از مسیرهای سخت‌گذر، ناب‌ترین تصاویر را از معادن و نیروگاه‌ها به ثبت می‌رساند.

تصویربرداری هوایی (هلی‌ شات) امکان بی‌نظیری است تا کارخانه، خط تولید، معدن، پالایشگاه، نیروگاه، بنادر، صنایع فراساحل، پروژه های عمرانی و یا سایر مکان‌های مد نظر خود را از ارتفاع‌ دلخواه و زوایای مختلف به مخاطب خود نمایش دهید.

در این شیوه‌ی شگفت‌انگیز، هلی کم / پهباد‌ / مولتی روتور / پرنده کانون آنی‌ بین که مجهز به دوربین‌هایی بسیار با کیفیت هستند، آزادانه بر فراز محل مورد نظر به پرواز در می‌آیند و با استفاده از مهارت تیم باتجربه‌ی ما در کانون آنی‌ بین، غنی‌ترین و جذاب‌ترین تصاویر ممکن را با بالاترین کیفیت تصویربرداری دریافت می‌کند و جلوه‌‌ای اعجاب‌انگیز به پروژه‌های شما می‌افزاید.

 

با خدمات تصویربرداری هوایی می‌توانید بر روی دریاها به حرکت درآیید

با خدمات تصویربرداری هوایی (هلی‌ شات) می‌توانید بر روی دریاها به حرکت درآیید و سکوها و اسکله‌های نفتی یا کشتی‌های خود را با شکوه هرچه‌تمام‌تر به مخاطب خود معرفی و ارائه نمایید. کانون آنی‌ بین با بهره‌گیری از به‌روزترین ربات‌های پرنده، تصاویری باورنکردنی را به ثبت می‌رساند تا فیلم‌های صنعتی و تبلیغاتی خود را در بالاترین سطح استاندارهای جهانی آن‌گونه که شایسته‌ی شماست در اختیار قرار دهد.

این ربات‌ها قادر به تصویربرداری با کیفیت 4K هستند و مجهز بودن آن‌ها به گیمبال سه‌محوره (لرزش‌گیر دوربین) باعث می‌شود تا تصاویری شفاف‌ و رنگ‌هایی زنده را در آرامشی خیره‌کننده شاهد باشید؛ تجربه‌ای که برای هر کسی بدل به خاطره‌ای منحصربه‌فرد می‌گرددد.

با خدمات تصویربرداری هوایی می‌توانید بر روی دریاها به حرکت درآیید

همه‌ی ما از کودکی با نوعی حسرت به پرواز پرندگان می‌نگریستیم. گاهی خود را پرنده‌ای تصور می‌کردیم که از فراز آسمان برهمه‌چیز مسلط است. خانه، کوچه، شهر… همه‌چیز از آن بالا زیباتر به نظر می‌رسد.

پرواز، همیشه بزرگترین آرزوی انسان بوده و شاید به همین دلیل باشد که یکی از ویژگی‌های مشترک قهرمانان کودکی ما، پرواز بوده است. امروز تجربه‌ی پرواز و تماشای آنچه آرزو داریم، به آسانی امکان‌پذیر است. ما با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات تصویربرداری هوایی، تجربه‌ی تماشای بُعد تازه‌ای را به چشمان شما هدیه می‌دهیم.

 

مجوز های لازم جهت انجام عملیات تصویربرداری هوایی

کلیه پروژه هایی که در سطح شهرها و یا محیط های عمومی انجام می گردد ، نیازمند اخذ مجوز های لازم از نهاد های مرتبط نظامی و امنیتی و هم چنین سازمان های خاص در اطراف محل انجام هلی شات می باشند. همچنین تصویربرداری هوایی در اطراف فرودگاه ها ، ورزشگاه با حضور جمعیت ، اطراف مراکز امنیتی و نظامی تا شعاع 3 کیلومتر ممنوع می باشد.

ما از چه تجهیزاتی برای تصویربرداری هوایی استفاده می کنیم؟

کارشناسان ما پس از بررسی ابعاد و نیازهای هر پروژه ، از بهترین انتخاب های موجود استفاده خواهند کرد. این انتخاب ها می تواند از بین پرنده های کامپکت آماده پرواز سری فانتوم مجهز به دوربین های فوق العاده 4K ، پرنده های متوسط سری اینسپایر ، پرنده های بزرگ سری S ، و یا پرنده های اختصاصی دست ساز باشد.

برای سفارش دهنده نوع تجهیزات اهمیتی نخواهد داشت. آنچه مهم است تصاویری با کیفیت ، خلاقانه و بدیع است.

هزینه تصویربرداری هوایی به چه صورت محاسبه می شود؟

این نکته را فراموش نکنید: تصاویر هوایی به تنهایی هیچ ارزشی ندارند. بلکه استفاده از آنها در پروژه های تبلیغاتی و مستند است که باعث ایجاد ارزش برای ویدیوی نهایی می شود.

به همین دلیل است که ما در کانون آنی بین توصیه می کنیم تصویربرداری هوایی را به عنوان ابزاری برای افزایش ارزش فیلم و تیزر و ویدیوی نهایی ببینید. تصویربرداری هوایی به تنهایی هیچ کمکی به پیشبرد اهداف تبلیغاتی شما نخواهند کرد.

در کانون آنی بین در صورتی که عملیات تصویربرداری هوایی در قالب پروژه ساخت فیلم تبلیغاتی ، فیلم صنعتی ، مستند و آگهی و تیزر باشد ، هزینه ی جداگانه ای برای آن در نظر گرفته نخواهد شد.

https://anibeen.blog.ir/

همراهی قابل اعتماد

انتخاب یک آژانس تولیدکننده فیلم و تیزرهای تبلیغاتی یک مساله بغرنج است! به همین خاطر از تولید محتوای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام گرفته تا ساخت فیلم هویت برند ما با شما هستیم.

هوش و خلاقیت

با ایجاد توازن بین خلاقیت و استراتژی های تعیین شده، سخت ترین پیچیدگی‌ها را به زیبایی حل می کنیم بدون آنکه هر کدام فدای دیگری شود. نسبت خلاقیت به استراتژی ما ۱:۱ است.

راه‌حل‌های به‌صرفــه

به خود افتخار می کنیم که همیشه در تقاطع کیفیت و هزینه قرار داریم! به این معنا که بیشترین نتایج خارق‌العاده را از هر ریال هزینه ای که برای تولید فیلم ، تیزر و آگهی خود می‌کنید برایتان استخراج می‌کنیم.

 

تصویربرداری هوایی ، هلی شات

  • ۹۹/۰۴/۰۹
  • ani been

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی