کانون آنی‌بین

  • ۰
  • ۰


ژانر در نوع خود ، تبلیغات تیزر شاید بیشتر در زمینه رویدادهای ورزشی شناخته شده باشد ، جایی که این "پیش درآمد" های تبلیغات گسترده تری در نسخه آزمایشی یک بازاریاب در مقابل مخاطبان بزرگ رژه می رود. برخی از بارزترین نمونه های آن تبلیغات سالانه Super Bowl است که حتی قبل از رونمایی از تبلیغ اصلی در روز بازی برای ایجاد علاقه و کنجکاوی طراحی شده است. تبلیغ کنندگان باید مراقب این نوع تبلیغات باشند تا به قول های اعلام شده توسط تیزر عمل کنند. در غیر این صورت ، به جای اینکه پرچ شود ، بینندگان احساس گمراهی می کنند و ممکن است واکنش منفی ایجاد کند.

آنها چه هستند
همانطور که "Harvard Business Review" اشاره کرده است ، تبلیغات تیزر اساساً تبلیغاتی برای تبلیغات است که ارتباط مشخصی بین یک نام تجاری و یک احساس یا سبک ایجاد می کند. در مورد رویدادهای بزرگ ورزشی ، مانند Super Bowl ، این تیزر چند هفته قبل از رویداد سر و صدا ایجاد می کند تا بینندگان را دلچسب کند و آنها را برای آنچه که در طول بازی به نمایش در می آید ، آماده کند. خارج از یک زمینه ورزشی ، ممکن است تیزر تبلیغاتی چیست با فاش نشدن اینکه چه کسی در پشت تبلیغ قرار دارد ، مسخره کند. حامی تبلیغ با شناسایی نکردن خود و یا نشان دادن تنها تکه هایی از نسخه در مقیاس کامل ، حدس و گمان های وحشیانه ای را در مورد منشا تبلیغ ایجاد می کند. در نهایت ، هدف ایجاد یک اثر ویروسی است ، با تبلیغ مردم به دوستانشان.

تیزر به عنوان هاربینگر
موتورولا از تبلیغات تبلیغاتی تبلیغاتی برای انتشار گوشی هوشمند جدید Moto X خود در اواخر سال 2013 در نشریات چاپی مانند "نیویورک تایمز" ، "واشنگتن پست" و "وال استریت ژورنال" استفاده کرد. مجله وقایع بین المللی بین المللی "دیپلمات" یادداشت ها حاوی کنایات رمزآمیز بود اما هیچ تصویری از تلفن یا مشخصات آن وجود نداشت. در عوض ، این تصویری از زن و مردی را نشان می داد که از روی اسکله می پرند و حرف "X" را با اندام های خود تشکیل می دهند ، همانطور که اعلام کرد: "اولین گوشی هوشمند طراحی شده ، مهندسی و مونتاژ شده در ایالات متحده در حال آمدن است." این شرکت تصمیم گرفت تعلیق در مورد پرتاب را فقط با چند جزئیات اساسی ایجاد کند.

Superbowl به عنوان مکان تیزر
"طعنه زدن" در جریان Super Bowl در حال تبدیل شدن به یک سنت در بین تبلیغ کنندگان است. به گزارش آسوشیتدپرس ، تبلیغات در دوره Super Bowl گران است ، از 303 ثانیه با هزینه 4 میلیون دلار از سال 2013. برای استفاده بیشتر از این سرمایه گذاری ، شرکت ها قطعاتی از آگهی پیش از این رویداد را به عنوان تیزر پخش می کنند که می تواند از چند ثانیه تا بیش از یک دقیقه طول بکشد. AP گزارش داد ، در حدود نیمی از 30 تبلیغ دهنده در آن سال چنین کاری انجام دادند ، و به آنها فرصتی داده تا قبل از "آشکارسازی" واقعی ، آگهی را تست کنند و پاسخ سنج را بسنجند.

تأثیرات و خطرات
در بهترین حالت ، تبلیغ تیزر به چیزی تبدیل می شود که افراد در طی یک رویداد به دنبال آن می گردند و پس از اتمام رویداد درباره آن بحث می کنند. با این حال ، "هاروارد تجارت ریویو" یادداشت می کند ، فقط به این دلیل که یک تبلیغ تبلیغاتی جذاب است ، آن را قابل اشتراک یا ویروسی نمی کند. آنچه ممکن است یک بیننده را فریب دهد و جذب کند ، ممکن است مخاطب دیگری را آزار داده و دفع کند. یکی دیگر از خطرات تبلیغات تبلیغاتی ، طبق ادعای دوره تبلیغات صنعت تبلیغات "عصر تبلیغ" این است که این محصول انتظاراتی را که ایجاد می کند برآورده نمی کند. هنگامی که یک تبلیغ کننده علاقه مشتری را فقط برای اینکه محصول یا خدمات از تبلیغات تبلیغاتی کوتاه بیاید ، می زند ، ارتباط افراد با این شرکت می تواند از حالت مثبت به منفی تبدیل شود. هنگامی که هوندا در سال 2012 متیو برودریک را استخدام کرد تا یک ویدیوی تبلیغاتی اینترنتی برای Super Bowl بسازد ، طرفداران فکر می کردند که این به معنای تکرار مجدد نقش خود به عنوان Ferris Bueller است. وقتی آنها فهمیدند که هیچ برنامه ای برای پیگیری فیلم در نظر گرفته نشده است ، بسیاری احساس گمراهی و ناامیدی کردند.

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • ani been

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی