کانون آنی‌بین

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


ژانر در نوع خود ، تبلیغات تیزر شاید بیشتر در زمینه رویدادهای ورزشی شناخته شده باشد ، جایی که این "پیش درآمد" های تبلیغات گسترده تری در نسخه آزمایشی یک بازاریاب در مقابل مخاطبان بزرگ رژه می رود. برخی از بارزترین نمونه های آن تبلیغات سالانه Super Bowl است که حتی قبل از رونمایی از تبلیغ اصلی در روز بازی برای ایجاد علاقه و کنجکاوی طراحی شده است. تبلیغ کنندگان باید مراقب این نوع تبلیغات باشند تا به قول های اعلام شده توسط تیزر عمل کنند. در غیر این صورت ، به جای اینکه پرچ شود ، بینندگان احساس گمراهی می کنند و ممکن است واکنش منفی ایجاد کند.

آنها چه هستند
همانطور که "Harvard Business Review" اشاره کرده است ، تبلیغات تیزر اساساً تبلیغاتی برای تبلیغات است که ارتباط مشخصی بین یک نام تجاری و یک احساس یا سبک ایجاد می کند. در مورد رویدادهای بزرگ ورزشی ، مانند Super Bowl ، این تیزر چند هفته قبل از رویداد سر و صدا ایجاد می کند تا بینندگان را دلچسب کند و آنها را برای آنچه که در طول بازی به نمایش در می آید ، آماده کند. خارج از یک زمینه ورزشی ، ممکن است تیزر تبلیغاتی چیست با فاش نشدن اینکه چه کسی در پشت تبلیغ قرار دارد ، مسخره کند. حامی تبلیغ با شناسایی نکردن خود و یا نشان دادن تنها تکه هایی از نسخه در مقیاس کامل ، حدس و گمان های وحشیانه ای را در مورد منشا تبلیغ ایجاد می کند. در نهایت ، هدف ایجاد یک اثر ویروسی است ، با تبلیغ مردم به دوستانشان.

تیزر به عنوان هاربینگر
موتورولا از تبلیغات تبلیغاتی تبلیغاتی برای انتشار گوشی هوشمند جدید Moto X خود در اواخر سال 2013 در نشریات چاپی مانند "نیویورک تایمز" ، "واشنگتن پست" و "وال استریت ژورنال" استفاده کرد. مجله وقایع بین المللی بین المللی "دیپلمات" یادداشت ها حاوی کنایات رمزآمیز بود اما هیچ تصویری از تلفن یا مشخصات آن وجود نداشت. در عوض ، این تصویری از زن و مردی را نشان می داد که از روی اسکله می پرند و حرف "X" را با اندام های خود تشکیل می دهند ، همانطور که اعلام کرد: "اولین گوشی هوشمند طراحی شده ، مهندسی و مونتاژ شده در ایالات متحده در حال آمدن است." این شرکت تصمیم گرفت تعلیق در مورد پرتاب را فقط با چند جزئیات اساسی ایجاد کند.

Superbowl به عنوان مکان تیزر
"طعنه زدن" در جریان Super Bowl در حال تبدیل شدن به یک سنت در بین تبلیغ کنندگان است. به گزارش آسوشیتدپرس ، تبلیغات در دوره Super Bowl گران است ، از 303 ثانیه با هزینه 4 میلیون دلار از سال 2013. برای استفاده بیشتر از این سرمایه گذاری ، شرکت ها قطعاتی از آگهی پیش از این رویداد را به عنوان تیزر پخش می کنند که می تواند از چند ثانیه تا بیش از یک دقیقه طول بکشد. AP گزارش داد ، در حدود نیمی از 30 تبلیغ دهنده در آن سال چنین کاری انجام دادند ، و به آنها فرصتی داده تا قبل از "آشکارسازی" واقعی ، آگهی را تست کنند و پاسخ سنج را بسنجند.

تأثیرات و خطرات
در بهترین حالت ، تبلیغ تیزر به چیزی تبدیل می شود که افراد در طی یک رویداد به دنبال آن می گردند و پس از اتمام رویداد درباره آن بحث می کنند. با این حال ، "هاروارد تجارت ریویو" یادداشت می کند ، فقط به این دلیل که یک تبلیغ تبلیغاتی جذاب است ، آن را قابل اشتراک یا ویروسی نمی کند. آنچه ممکن است یک بیننده را فریب دهد و جذب کند ، ممکن است مخاطب دیگری را آزار داده و دفع کند. یکی دیگر از خطرات تبلیغات تبلیغاتی ، طبق ادعای دوره تبلیغات صنعت تبلیغات "عصر تبلیغ" این است که این محصول انتظاراتی را که ایجاد می کند برآورده نمی کند. هنگامی که یک تبلیغ کننده علاقه مشتری را فقط برای اینکه محصول یا خدمات از تبلیغات تبلیغاتی کوتاه بیاید ، می زند ، ارتباط افراد با این شرکت می تواند از حالت مثبت به منفی تبدیل شود. هنگامی که هوندا در سال 2012 متیو برودریک را استخدام کرد تا یک ویدیوی تبلیغاتی اینترنتی برای Super Bowl بسازد ، طرفداران فکر می کردند که این به معنای تکرار مجدد نقش خود به عنوان Ferris Bueller است. وقتی آنها فهمیدند که هیچ برنامه ای برای پیگیری فیلم در نظر گرفته نشده است ، بسیاری احساس گمراهی و ناامیدی کردند.

  • ani been
  • ۰
  • ۰

آژانس تبلیغاتی، ترکیبی سنتی است که از قدیم تا به امروز تکامل یافته است. شرکت تبلیغاتی، از سازمانی که تبلیغات چاپی، رادیویی و تلویزیونی را توسعه، طراحی و راه اندازی می کند، به مجموعه ای تبدیل شده است که همه این کارها را انجام و برای این بخش ها محتوا و برند تجاری می سازد. کار دیگر شرکت تبلیغاتی، ارائه استراتژی های متنوع بازاریابی است. به دلیل دامنه گسترده خدمات در عرصه تبلیغات، امروزه بیشتر آژانس ها خود را آژانس های تبلیغاتی نمی نامند. بنابراین بایستی برای تبلیغات محصول، خدمت یا برند خود نقش های مختلف را در یک آژانس تبلیغاتی بشناسید و سپس آژانس نمایندگی مناسب نیازهای خاص تجاری خود را پیدا کنید.

در حال حاضر ، تبلیغات قطعاً نیاز عمده انواع شرکت های تجاری در همه صنایع است. اگر می خواهید با تبلیغات از مزایای رشد کسب و کار خود بهره مند شوید ، باید با آژانس تبلیغاتی مناسب برای آن تماس بگیرید. آژانس تبلیغاتی برای ایجاد ، برنامه ریزی و مدیریت تبلیغات برای مشتریان تجاری کار می کند. آنها متخصصانی هستند که با این خدمات در این آژانس ها به شما خدمت می کنند. آنها برای تلاش در فروش محصولات شرکتهای تجاری و مشتریان به مشتریان هدف در بازارها در دسترس هستند.

Digital Marketing Agency Delivering More Leads and Sales

نقش آژانس تبلیغاتی:

اگر می خواهید بدانید آژانس تبلیغاتی چیست ، قطعاً باید در مورد گروه دینامیک بدانید. با نکاتی که در زیر آورده شده است می توانید نقش آژانس های تبلیغاتی را به روش بهتری درک کنید:

• آنها برای ایجاد تبلیغات بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط مشتری یا شرکت در مورد محصول کار می کنند.

• متخصصان آژانس های تبلیغاتی برای تحقیق در مورد محصول و خدمات شرکت و هدف قرار دادن مشتریان مناسب در بازارهای هدف شرکت ها کار می کنند.

• آنها همچنین قصد دارند نوع بسترها و رسانه ها را برای استفاده برای اهداف تبلیغاتی انتخاب کنند.

• آنها همچنین تلاش می کنند تا در مورد بازارهای هدف و زمان تبلیغات برنامه ریزی کنند تا نتایج مطابق تقاضای مشتری و شرکت های تجاری را پیدا کنند.

• با کمک یک آژانس تبلیغاتی می توان بازخورد مشتریان را در بازار گرفت و سپس شرکت های تجاری می توانند مراحل بعدی را برای جلب رضایت مشتری برنامه ریزی کنند.

• کارشناسان آژانس های تبلیغاتی برای مدیریت کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت های تجاری و مشتری فعالیت می کنند.

متخصص توسعه مشتری

متخصص توسعه مشتری بودن به این معنی است که آژانس، زمانی را صرف کرده است تا بفهمد مشتری شما کیست و چرا آنها باید با شما کار کنند. این بدان معناست که شرکت نه تنها داستان تجارت شما، بلکه داستان مشتری شما را نیز درک می کند. در واقع ، شرکت ممکن است مشتریان شما را بهتر از شما درک کند ، زیرا آنها واقعاً مسئله فروش شما را از لحاظ روانشناسی جستجو کرده اند که چرا مشتریان شما محصول یا خدمات شما را می خواهند و به آن نیاز دارند. به عنوان مثال، فروش مکمل های کاهش وزن در مقایسه با فروش مکمل های پروتئینی، داستان کاملاً متفاوتی را در پذیرش مشتری دارد. شرکت شما ممکن است هر دو را بفروشد، اما شرکت یک کمپین منحصر به فرد برای هر خط محصول را هدف قرار خواهد داد، زیرا حتی اگر هر دو یک چیز را بخواهند، یعنی بهتر به نظر رسیدن، دلایل آن معمولاً بسیار متفاوت است.

بنابراین ، آژانس های بازاریابی و تبلیغات شناخته شده اند که نقش زیادی در چندین صنعت دارند تا مزایای رشد را برای شرکت های تجاری و مشتریان در بازار فراهم کنند.

 

انواع آژانس های تبلیغاتی:

انواع مختلفی از آژانس های تبلیغاتی وجود دارد که بر اساس خواسته ها و نیازهای تجاری بازارهای سراسر جهان کار می کنند. اگر شما هم می خواهید بدانید آژانس تبلیغاتی چیست ، می توانید انواع مختلف آن را در زیر بدانید:

• آژانس های کامل خدمات

• آژانس های تعاملی

• بوتیک های خلاقانه

• آژانس های خرید رسانه

• در آژانس های داخلی

اینها انواع مختلفی از آژانس های تبلیغاتی هستند که برای ارائه خدمات مطابق با نیاز و تقاضای مشتریان و صاحبان مشاغل در بازار ارائه می شوند.

What Does an Account Manager Do?


امروزه تقریباً هر شرکت تجاری در حال دریافت خدمات این آژانس های تبلیغاتی در سراسر جهان است. معروف است که آنها از چندین بستر برای ارائه خدمات بازاریابی برای مشتریان در بازار استفاده می کنند. اگر شما نیز به دنبال آژانس خوبی برای ارائه خدمات بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کار خود هستید ، می توانید آنلاین آن را جستجو کنید. پس از آن ، می توانید در مورد نیازهای تجاری خود بحث کنید و آنها مشتریان مناسبی را برای فروش محصولات و خدمات شما هدف قرار خواهند داد. این بهترین راه برای رشد سریع تجارت خود در بازارهای هدف با بازاریابی است.

برخی از مطالب از مجله طلوع فیلم گرفته شده است: https://blog.tolofilm.com/duties-advertising-companies/

  • ani been