کانون آنی‌بین

  • ۰
  • ۰

در دنیای بازاریابی دیجیتال ، ویدئو برتر است.

این امر بسیار مشهود است که در آن 91 درصد از بازاریاب های ویدیویی افزایش ROI را گزارش می دهند ، 93 درصد گفتند که ویدئو مستقیماً به افزایش قابل توجهی در مشتریان منجر شده است.

با این حال ، فیلم در همه جا وجود دارد و در بازاریابی ، شما باید خودتان را از طریق صدای سفید صدا کنید.

گرافیک را وارد کنید.

این نوع رسانه حرکتی حفظ صنعت فیلم بود. عناوین افتتاحیه و تیتراژ پایانی شامل گرافیکی بود که زندگی به آنها تزریق شده است. دهه ها بعد که به سرعت پیش می رود ، اکنون آنها بسیار در مواد بازاریابی ویدیویی مورد استفاده قرار می گیرند.

به زبان ساده ، موشن گرافیک عناصر گرافیکی هستند که متحرک شده اند. بازاریاب ها از موشن گرافیک برای اهداف مختلف ، از جمله فیلم های تبلیغاتی استفاده می کنند ، زیرا به راحتی مفهومی را روشن می کنند. علاوه بر این ، آنها زیبایی زیبایی را ایجاد می کنند ، و آنها را برای اشتراک در رسانه های اجتماعی مناسب می کند.
اکنون که به توضیح آنچه موشن گرافیک است پرداختیم ، ادامه مطلب را بخوانید تا بفهمید چرا باید بخشی از استراتژی بازاریابی و محتوای رسانه های اجتماعی شما باشند.

 

مزایای موشن گرافیک در محتوای بازاریابی ویدیویی و رسانه های اجتماعی

براساس اطلاعات گزارش شده توسط موسسه بازاریابی محتوا ، نزدیک به سه چهارم بازاریابان تولید فیلم را به عنوان مهمترین وظیفه در استراتژی محتوای خود می دانند. با این وجود ، اکثریت آنها چیزی غیرعادی ایجاد نمی کنند.

گنجاندن موشن گرافیک در این استراتژی راهی عالی برای صعود به سر و شانه ها نسبت به رقبا است.

در زیر می فهمیم که چرا هنگام استفاده از محتوای بازاریابی و مدیریت رسانه های اجتماعی ، موشن گرافیک راهی برای پیشبرد است.

https://www.anibeen.com/portfolio-item/موشن-گرافیک-ایران-خودرو

موشن گرافیک باعث جذابیت بیشتر مطالب روزمره می شود

دوران بیش از حد دیجیتالی فعلی حاوی محتوای بیش از حد بسیاری از افراد است که نمی توانند تماشا کنند. بنابراین ، اگر محتوایی را ارائه دهید که مخاطب آن را خسته کننده بداند ، یک چیز جالب دیگر فقط با یک کلیک فاصله است.

بنابراین ، شما باید اطمینان حاصل کنید که افرادی که در بازار هدف شما هستند با محتوای شما روبرو می شوند. استفاده از موشن گرافیک راهی عالی برای انجام این کار است.

حالا ، این را در نظر بگیرید. شما مسئول بازاریابی یک دستگاه یا ماشین آلات هستید. نقطه فروش بی نظیر این محصول نیاز به توضیحات فنی دارد. روش بدیهی این است که یک متخصص برای توضیح این موضوع به کار خود ادامه دهید.

و نه اینکه کارشناسان فنی را با همان برس رنگ آمیزی کنیم ، اما این فیلم به احتمال زیاد چندین خمیازه را تحریک می کند. با این حال ، موشن گرافیک آن را جالب تر می کند ، و مهمتر از همه ، آنها مفهوم را بسیار بهتر توضیح می دهند.

نگاهی به این انیمیشن ویدیویی بیندازید که ما برای Magstir Genie ، یک همزن مغناطیسی از Scientific Industries، Inc.


موشن گرافیک باعث ایجاد و افزایش آگاهی از برند می شود

در یک بازار اشباع شده ، داشتن یک هویت تجاری قوی برتری از سهم بازار را به نفع تجارت شما افزایش می دهد. اگر مشتریان بالقوه از نام تجاری شما آگاه باشند ، احتمالاً تا آخرین مرحله از قیف فروش پیش می روند.

با تولید ویدیوی معمولی ، می توانید یک هویت بسازید. با این حال ، هزینه های جانبی متصل به تولید محتوای زنده که کاملاً صدا و اخلاق برند شما را در بر می گیرد ، می تواند تا جایی که دیگر سودآور نیست ، افزایش یابد.

با این حال ، وقتی نوبت به حرکت گرافیکی می رسد ، می توانید به طرز ماهرانه ای چندین نکته را که به برند شما نشان می دهند ، وارد کنید. مخاطب به راحتی می تواند این شناسه ها را در هر محصول بعدی انیمیشن ویدیویی که شما روشن می کنید ، انتخاب کند.

آژانس تبلیغاتی خورشید فیلم، این مورد را قبول داشته و تیم خود را در راستای رسیدن به این هدف آماده کرده است.

هر وقت کسی با ویدیوی شما روبرو می شود ، بلافاصله مارک را می شناسد و به آن توجه بیشتری می کند.

در این تولید ویدیوی انیمیشن برای Impark Digital ، به وضوح می توانید ببینید که آنها به طرز ظریفی کنایه از رنگ مارک خود دارند. در هر صحنه ، یک تم سیاه و قرمز وجود دارد.
حرکت گرافیکی به راحتی قابل اشتراک است
این محتوای انیمیشن ویدیویی به خوبی به شبکه های اجتماعی کمک می کند. فیلم های موشن گرافیک کوتاه هستند و مستقیماً به اصل مطلب می رسند. این را به این واقعیت اضافه کنید که از نظر بصری جذاب هستند و شما یک دستورالعمل موفقیت در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی دارید.

اشتراک پذیری همچنین به جنبه برجسته دیگری از بازاریابی ویدئویی - تلفن همراه کمک می کند. طبق گزارش هزینه تبلیغات ویدئویی IAB ، یک سوم بودجه بازاریابی دیجیتال به تبلیغات موبایل اختصاص یافته است.

این تعجب آور نیست با توجه به اینکه اکثر مردم از طریق دستگاه های تلفن همراه خود با سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود ارتباط برقرار می کنند.

متناسب سازی موشن گرافیک با استفاده از دستگاه های تلفن همراه به یک روش عالی برای پیشبرد استراتژی بازاریابی خود است.

این قسمت از محتوای بازاریابی ویدیویی را بررسی کنید و طول آن را یادداشت کنید. این فقط در یک دقیقه و چند ثانیه تمام اطلاعات مهم را بسته بندی می کند. این باعث می شود که مردم بتوانند آن را با خانواده ها ، دوستان و همکارانی که احساس می کنند به محصول یا خدمات در ویدئو علاقه مند هستند ، درک و به اشتراک بگذارند

معرفی شرکت ساخت موشن گرافیک

موشن گرافیک کارآمد و مقرون به صرفه است

همانطور که قبلاً به آن اشاره کرده ایم ، موشن گرافیک اطلاعات پیچیده را بسته بندی می کند و آنها را به شکلی ارائه می دهد که اعضای عادی بازار هدف شما بتوانند به راحتی درک کنند. این هزینه مجبور کردن کسی را برای توضیح چیزی که چند گرافیک به راحتی می تواند نشان دهد ، کاهش می دهد.

تولید ویدئو با لایو اکشن بسیار گران است. این نیاز به امنیت مکان یا استودیو و کل خدمه دارد. علاوه بر این ، این فرایند به استخدام استعداد و تجهیزات مانند دوربین نیاز دارد.

از طرف دیگر ، موشن گرافیک هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. تمام کارها را می توان با کمک برخی از نرم افزارها روی رایانه انجام داد. همچنین زمان کمتری برای اتمام دارد.

جنبه دیگری که موشن گرافیک را برتری می دهد این واقعیت است که می توان آنها را بدون هیچ صدایی ساخت. بسیاری از افراد هنگام استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود ، فیلم ها را با بی صدا تماشا می کنند. این می تواند به این دلیل باشد که آنها در محل کار یا در یک مکان عمومی هستند.

اگرچه ویدئوی لایو اکشن ممکن است از زیرنویس استفاده کند ، اما می تواند چشم ها را خسته کند. همچنین برای مطابقت با پیام ویدیو به تمرکز نیاز دارند. با این حال ، با گرافیک متحرک ، متن خود متحرک است تا هم پیام را منتقل کند و هم مخاطب را درگیر خود کند.

در این مثال ، انیمیشن ویدئویی دارای صدا است اما در صورت خاموش بودن صدا نیز می توان آن را درک کرد.
بسته شدن
حرکت گرافیکی راهی عالی برای پیشبرد نام تجاری شما است. آنها مزایای متعددی دارند که نه تنها باعث رشد برند شما می شوند بلکه به دلیل افزایش مکالمه ، کتاب ها را به سیاهی می کشانند.

می توانید با تماس با کارشناسان شرکت ساخت موشن گرافیگ ما ، در اینجا کار سفارش موشن گرافیک تبلیغاتی و حرفه ای خود را شروع کنید.

 

  • ۰۰/۰۳/۰۲
  • ani been

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی