ساخت تیزر تبلیغاتی
تیزر تلویزیونی | تیزر معرفی سازمان و شرکت | آگهی تلویزیونی | انیمیشن و موشنگرافیک | تیزر نمایشگاهی | پخش تیزر تلویزیونی
در سال ۹۹ باید بیشتر از قبل به تبلیغات بها داد. امسال سال جاودانگی برندها و یا محو آنهاست. استراتژی ساخت تیزر تبلیغاتی را از دست ندهید.
با ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب و تاثیرگذار مخاطب خود را در این بازار شلوغ تحت تاثیر قرار دهید. این راهکار برندهای مطرح در بازار برای فروش بیشتر محصول و خدماتشان به مشتریان بیشتر و با قیمت بیشتر است.
با نمایش تیزر تبلیغاتی مجموعه خود در تلویزیون، اینستاگرام، نمایشگاهها و همایشها بدرخشید. وبسایت خود را برای مخاطبان جذابتر کنید و قدرت برند خود را نمایش دهید. ساخت تیزر، ویدیو و کلیپهای تبلیغاتی تخصص ماست.
هزینه و قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی در سال ۹۹
ساخت یک تیزر تبلیغاتی یا آگهی تلویزیونی، کلیپ و ویدئوی تبلیغاتی چه مقدار هزینه دارد؟ برآوردهای تقریبی را در جدول مشاهده نمایید.
بستههای پیشنهادی تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی در جدول پایین در دسترس شماست. ما طبق تجربه و بررسی پروژه های مختلف به این نتیجه رسیدهایم که ساخت تیزر تبلیغاتی و آگهی تلویزیونی با بودجهای کمتر از 15 میلیون تومان نمیتواند اثربخش باشد و از طرفی هم بازخوردهای مناسب برای تحلیل موفقیت پروژه را در اختیار شما قرار نمیدهد.
اما اگر میخواهید برای شروع و با هزینه ای کم در این راه قدم بگذارید، هیچ نگران نباشید؛ می توانید پروژه خود را با هماهنگی اولیه حتی با بودجهای کمتر 15 میلیون تومان هم آغاز کنید. ما آماده ارائه مشاوره در زمینه تبلیغات به شما هستیم.
- شروع مراحل فنی و تصویربرداری پس از تایید نهایی سناریو توسط سفارش دهنده خواهد بود.
- در صورتی که لوکیشن پروژه خارج از شهر تهران باشد هزینهها با درصدی افزایش همراه خواهند بود.
- امکان تولید فوری و در حداقل زمان تنها در کلاس eco فراهم میباشد.
- در تمامی تولیدات، قوانین و مقررات کشور جمهوری اسلامی ایران رعایت خواهد شد.
چطور اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی بکنم؟
کافی است ابتدا نمونهکارها و جداول تعرفه کانون آنیبین را بررسی نمایید تا نسبت به نوع پروژهی مناسب خود و حدود هزینههای آن آگاهی پیدا کنید. سپس با ما تماس بگیرید. همکاران ما با دریافت بریف و اطلاعات پروژه شما پیشنهادات اولیهی خود را آماده کرده و برای شما ارسال خواهند کرد. پس از آن با برگزاری جلساتی به بررسی روند انجام پروژه خواهیم پرداخت و مراحل آن را برنامه ریزی خواهیم کرد.
تعرفه و هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی چقدر است؟
ما در کانون آنیبین برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی طلوع فیلم 4 کلاس متفاوت قیمت در نظر گرفتهایم. کلاس A با بالاترین سطح کیفی و سناریوی خلاق حداقل 50 میلیون تومان و کلاس Eco با حداقل قیمت 5 میلیون تومان برای پروژههای کوچک که در زمان بسیار کم تولید میشوند در نظر گرفته شده است. همینطور کلاس های B و C هم حداقل هزینهای برابر با 30 و 15 میلیون تومان خواهند داشت. توضیح کامل هرکدام در جدول تعرفه درج شده است.
ساخت یک تیزر و آگهی تبلیغاتی چقدر زمان لازم دارد؟
ساخت یک تیزر تبلیغاتی بسته به پیچیدگی سناریو و وسعت تولید بین 15 روز تا 6 ماه زمان نیاز خواهد داشت. این مورد در ابتدا و طی جلسات هماهنگی و بریف به اطلاع شما خواهد رسید.
آیا تیزر و آگهیهای ساخته شده امکان پخش در تلویزیون را دارند؟
از لحاظ تکنیکی و فنی تیزر و آگهیهای ساخته شده در کانون آنیبین دارای استانداردهایی فراتر از استانداردهای فنی سازمان صداوسیما هستند. اما اینکه آیا سناریوی آگهی و تیزر ساخته شده امکان پخش تلویزیونی داشته باشد مسالهای است که تصمیم گیری در بارهی آن با شماست. کارشناسان ما در این مورد راهنمای شما خواهند بود.
کدام یک از رده کلاسهای ساخت تیزر تبلیغاتی A, B, C, eco مناسب شماست؟
کلاس A
برای برندها و مجموعههایی که بهترین را میخواهند. اهداف بزرگی را در پس ساخت تیزر تبلیغاتی متصور هستند و میدانند برای کسب بهترین نتیجه باید بهترینها را انتخاب کرد و سرمایهگذاری های لازم را انجام داد.
کلاس B
شرکتها و سازمانهایی که با محدودیت بودجه مواجهاند اما کیفیت خروجی نهایی هم برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. این رده از مشتریان به ما اعتماد میکنند و بهترین نتیجه را با محدودیتهای موجود کسب میکنند.
کلاس C
برای شرکتها و مجموعههایی مناسب است که با کمترین بودجه میخواهند یک آگهی تبلیغاتی مناسب داشته باشند. در این نوع پروژهها محدودیت بودجهای یکی از تاثیرگذارترین فاکتورهاست و ما در آنیبین بیشترین نتایج خارقالعاده را از هر ریال هزینه ای که برای تولید تیزر و آگهی خود میکنید برایتان استخراج میکنیم.
کلاس eco
گاهی مجموعهی شما لازم است در کوتاهترین زمان و با کمترین بودجه یک کلیپ تبلیغاتی برای مصارف فوری تهیه نماید. در این مواقع ناچار به حذف بسیاری از موارد لازم در روند تولید خواهید بود تا امکان تولید با بودجه محدود را داشته باشید. سناریوی اختصاصی و امکان اصلاح مجدد از مواردی هستند که در این کلاس قیمتی شرایط امکان استفاده از آنها نخواهد بود.
چند نکتهی مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی!
دانستن این موارد به شما در تصمیم گیری کمک زیادی می کند
چرا آنیبین؟
کلیه تولیدات کانون آنی بین توسط افراد متخصص و با تجربه و همچنین تجهیزات حرفه ای سینمایی تهیه می شود
طرح اولیه
طرح و سناریوی پروژه از ابتدا بر اساس اهداف برند، مخاطب و رسانه مورد نظر به صورت اختصاصی برای شما تهیه می شود.
محل انجام پروژه
برای پروژه های خارج از تهران هزینه تولید افزایش خواهد یافت. همکاران ما برای یافتن بهینه ترین راهبرد به شما کمک خواهند نمود.
محاسبه هزینه
هزینه های مندرج در جدول پایه قیمت می باشد. قیمت نهایی پس از مشخص شدن جزییات هر پروژه محاسبه می گردد.
تجهیزات مورد استفاده در تولید تیزرهای تبلیغاتی
فقط بهترینها را استفاده میکنیم
ما در آنیبین تمام تمام تجهیزات خود را همیشه به روز نگه میداریم. از دوربین های کامپکت Panasonic GH5 و GH5s تا دوربین های تخصصی تر Blackmagic و Arri . برای تجهیزات حرکتی هم از کرین و اسلایدرهای برقی Kessler Crane و Ronin S استفاده می کنیم. برای نورپردازی هم تنها از محصولات Aputur استفاده می کنیم. همین طور محصولات کمپانی Rode در صدابرداری به ما کمک می کنند.
مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی
با مراحل اصلی ساخت یک تیزر تبلیغاتی یا آگهی تلویزیونی در کانون آنیبین آشنا شوید
۱) تعریف پروژه
این احتمال وجود دارد که شما هنوز دقیقا این مورد را مشخص نکرده باشید که تیزر تبلیغاتی شما از چه نوعی باید باشد. می خواهید روایی و داستانی باشد یا فقط معرفی محصول باشد؟ می خواهید رئال و با تصویربرداری و بازیگر باشد و یا انیمشن 3بعدی می خواهید.
ما در کانون آنی بین به طور کامل مجموعه شما و محصول یا خدماتتان را بررسی می کنیم و پیشنهادهای خودمان را برایتان شرح می دهیم. این جا مرحله ای است که کلیات کار مشخص شده که مثلا یک تیزر معرفی محصول به صورت رئال و انیمیشن ترکیبی بدون بازیگر باید ساخته شود. مدت زمان و هزینه پروژه هم در این مرحله مشخص می شود.
۲) تهیه و تایید طرح و سناریو
اتاق فکر کانون آنی بین طی جلساتی که با شما خواهد داشت برای پروژه طرح ها و سناریوهای پیشنهادی را آماده می کند. با مشورت شما طرح نهایی انتخاب شده و بر اساس آن طرح نهایی انتخاب می شود.
این مرحله بسیار با اهمیت است چرا که مسیر کل پروژه در این مرحله تعیین خواهد شد.
۳) پیش تولید Pre-Production
انتخاب بازیگر (در صورت نیاز)؛ انتخاب لوکیشن، هماهنگی های عوامل، دریافت مجوزهای قانونی، تهیه متریال و ابزار و یا دکورهای لازم در این مرحله انجام می شود.
در این مدت تیم کارگردانی هم با آماده سازی سایر اعضای تیم، برای یک تولید هیجان انگیز آماده می شوند.
۴) تولید Production
اینجاست که بازی اصلی آغاز می شود. همه افراد تیم وظیفه خود را می دانند و آن را به نحو احسنت آن را انجام می دهند. اگر پروژه نیاز به تصویربرداری داشته باشد عوامل از اولین ساعات صبح (یا آخرین ساعات شب!) در لوکیشن حاضر می شوند و با هماهنگی کارگردان کارها را به ترتیب و منظم و با دقت انجام می دهند.
یک گروه ناظر هم در هر زمان امور را بررسی می کنند تا از انجام بی نقص پروژه در بازه زمانی مشخص اطمینان حاصل شود. اگر پروژه نیاز به تصاویر رئال نداشته باشد هم تیم مدلسازی اولین مراحل ساخت مدل های 3بعدی را در نرمافزارهای سینمایی آغاز می کنند.
۵) پستپروداکشن Post-Production
اینجاست که جادو اتفاق می افتد. تمام تصاویر، گرافیک ها و صداهای ضبط شده با دستان هنرمند تیم تدوین و با هدایت کارگردان و با بهترین سخت افزار و نرم افزارهای سینمایی با هم ترکیب شده تا سناریو و طرح اولیه را به بهترین شکل جان دهند.
اینجاست که ما در آنیبین می توانیم کمی استراحت کنیم و با نوشیدن یک فنجان چای، ویدیوی آماده شده را تماشا کنیم
- ۹۹/۰۴/۰۹